دانلود آهنگ گروه رستاک رقص

 

دانلود آهنگ گروه رستاک رقص

دانلود اهنگ رقص گروه رستاک

دانلود آهنگ جدید گروه رستاک به نام رقص

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین رقص با صدای گروه رستاک به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Rastak Group Raghs/ And lyrics

دانلود اهنگ رقص گروه رستاک

نام خواننده:گروه رستاک
نام آهنگ:رقص

متن آهنگ رقص گروه رستاک

یه جوری بدون تو تنها شدم که حال همه شهر بارونیه!♫!
که میخوابم و خواب مرگه فقط که پا میشم و بالشم خونیه!♫!
چقدر گریه هست و چقدر شونه نیست !♫!
یه جوری دلم تنگ میشه برات که حس میکنم بی تو نفرین شدم!♫!
یه تنها یه غمگین یه بی حوصله میخواستم خودم باشم و این شدم!♫!
حالا هیشکی فکر یه دیوونه نیست !♫!
باهم میرقصیم زیر چتر از خواب مث عطر میپرم نیستی نقطه سر سطر!♫!
باهم میرقصیم زیر چتر از خواب مث عطر میپرم نیستی نقطه سر سطر!♫!

دانلود اهنگ رقص گروه رستاک - رسانه موزیکدل

یا نمیشه یا نمیشه این دوراهی همینه همیشه!♫!
زنده باشم یا نباشم کو تا این زندگی زندگی شه!♫!
تو با من قراری نداری چقدر تلخ این بی قراری!♫!
میگه میرم بی اراده عشق همون قاصدک توی باده!♫!
کاش بیاد و پس بیاره اون که دل برده و پس نداده!♫!
تو با من قراری نداری چقدر تلخه این بی قراری!♫!
باهم میرقصیم زیر چتر از خواب مث عطر میپرم نیستی نقطه سر سطر!♫!
باهم میرقصیم زیر چتر از خواب مث عطر میپرم نیستی نقطه سر سطر!♫!

باهم میرقصیم زیر چتر



نظرات