دانلود آهنگ مرتضی اشرفی طاعون

 

دانلود آهنگ مرتضی اشرفی طاعون

دانلود اهنگ طاعون مرتضی اشرفی

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام طاعون

هم اینک شما کاربران و همراهان گرامی را به دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و دلنشین طاعون با صدای مرتضی اشرفی به همراه تکست (متن ترانه) و کیفیت های ۳۲۰ و ۱۲۸ در موزیکدل♥ دعوت میکنیم.

Download New Music, (Ahang) BY : Morteza Ashrafi Taoon/ And lyrics

دانلود اهنگ طاعون مرتضی اشرفی

نام خواننده:مرتضی اشرفی
نام آهنگ:طاعون

متن آهنگ طاعون مرتضی اشرفی

حالم بده انگاری طاعون به عالم زده قلبمو ماتم زده حالم بده !♫!
راهم بده یکمی نور به قلب من گمراهم بده گرمی دستاتو به قلب از آهن بده راهم بده !♫!
من و تنهایی و دل تنگم اگه سنگم رو سرم میباره واسه تو میجنگم !♫!
تو و زیبایی و اینکه اینجایی من و تنهایی تو برام معنی هر لحظه دنیایی !♫! !♫!

دانلود اهنگ طاعون مرتضی اشرفی - رسانه موزیکدل

نگو برو که دلم هر لحظه میبینه شکل تورو کی تورو باور کرد درد زجر آور کرد ! !♫!♫!
نگو برو که دلم هر لحظه میبینه شکل تورو کی تورو باور کرد درد زجر آور کرد !♫!
من و تنهایی و دل تنگم اگه سنگم رو سرم میباره واسه تو میجنگم !♫!
تو و زیبایی و اینکه اینجایی من و تنهایی تو برام معنی هر لحظه دنیایی !♫!

طاعون



نظرات